تمرین لهجه و تلفظ در هر سطحی از زبان یک باید است. فرقی ندارد که چقدر انگلیسی می دانید، اگر تازه می خواهید شروع کنید یا اینکه سال ها زبان خواندید اما دوست دارید سطح زبان خود را بهتر کنید، روی لهجه و تلفظ تان کار کنید.

تقریبا همه دوست دارند لهجه و تلفط شان مثل نیتیوهای انگلیسی زبان باشد، خیلی ها هم سال ها برای این هدف تلاش می کنند اما به نتیجه دلخواه خود نمی رسند.

تلفظ، لهجه و روان صحبت کردن به انگلیسی برای زبان آموزان یک چالش بزرگ است، اگر می خواهید حس و حال بهتری نسبت به انگلیسی خود داشته باشید و بتوانید مسلط و راحت صحبت کنید، تمرکز خود را فقط روی لهجه و تلفظ بگذارید. همین طور اگر سطح زبانتان خیلی پایین است و نمی خواهید  به سرنوشت کسانی دچار شوید که بعد از سال ها تمرین از صحبت کردن می ترسند از همین الان تلفظ و لهجتان را بسازید.

یادگیری زبان یک تغییر فیزیولوژیکی است. این یعنی برای اینکه بتوانید صداهای انگلیسی را درست ادا کنید باید عضله های مربوط به اندام های گفتاری خودت را تقویت کرده و رفتارهای این اندام ها را ناخودآگاه کنید. در اصل باید بتوانید به صورت غیر ارادی صدای “th” و دیگر صداهای انگلیسی را به صورت صحیح ادا کنید.

خبر خوب این است که مغز و سیستم عصبی ما عاشق عادت سازی هستند پس با تمرین خیلی راحت به صداهای انگلیسی و روند تولید آنها عادت می کنیم. اما برای داشتن یک لهجه درست باید از محتوای درست استفاده کنید. متاسفانه اکثر کتاب های آموزشی در این زمینه ضعیف هستند. با یک نگاه به اطرافت متوجه می شوید فقط کسانی که با فیلم ها و سریال ها به روش درست تمرین می کنند، لهجه و تلفظ خوبی دارند.

پکیج لهجه و تلفظ سروش با استفاده از محتوای سریال آمریکایی “THIS IS US” و تمرین های طبقه بندی شده، به شما کمک می کند لهجه و تلفظ خود را در حد بسیار عالی ارتقا بدهید. این پکیج برای هر سطحی از زبان مفید می باشد.

هدف این پکیج ساختن یک لهجه و تلفظ مشابه نیتیوهای انگلیسی زبان است. یادتان باشد با داشتن لهجه و تلفظ صحیح لیستنینگ بهتری هم خواهید داشت و اگر به تازگی یادگیری انگلیسی را شروع کردید کمترین مشکل را در لیستنینگ ها دارید.

اگر دوست دارید لهجه و تلفظ خود را بسازید این پکیج می تواند به شما کمک کند.