چطور با انگیزه انگلیسی یاد بگیریم؟

یکی از مشکلاتی که قطعا هر زبان آموز با آن مواجه می شود این است که در حین یادگیری از انگیزه وی کاسته می شود و یا گاهی اوقات باعث می شود که کلا ناامید شده و از ادامه مسیر منصرف شود.

حال چه کاری انجام دهیم که کار به اینجا نرسد و یا اگر در این موقعیت قرار گرفتیم چطور خود را از این موقعیت و از این حال بد دربیاوریم و بتوانیم پرقدرت به مسیر خود ادامه بدهیم.

به خودت باور داشته باش!

اغلب زبان آموزان با این مشکل روبرو هستتند یا احساس ضعف می کنند یا گاها سطح فعلی خود را پایین می دانند. لازم است بدانید که همه یک جایی از صفر شروع کردند و اگر الان کسی دارای سطح مناسبی است یا احساس خوبی دارد، از صفر شروع کرده و از همه مهم تر این که از همین الان به فکر خودت هستی و داری یه کاری می کنی از خیلی های دیگه جلوتر هستی و اگر توی مسیر درستی که الان انتخاب کردی قدم برداری و بری جلو مطمئن باش تحسین برانگیزه. همین که الان در این سایت هستی و این مقاله را داری میخونی نشون میده که میخوای تغییری ایجاد کنی و این خودش قابل ارزشه.

مقایسه نکن!

هیچوقت هیچوقت هیچوقت خودتان را با کسی مقایسه نکنید. چون اگر احساس کنید که نسبت به شخص موردنظر بالاتر هستید، احساس غرور میکنید، به خودت مغرور می شوید و قطعا تلاشتان از آن چیزی که هست، کمتر می شود.  اگر احساس کنید که از آن شخص پایین تر هستید، ناامید می شوید، سرد می شوید و انگیزه تان کمتر می شود. تنها کاری که باید انجام بدهید باید خودتان را ببینید و تلاش خودتان را. فقط باید مسیر جلوی خود را ببینید و در مسیر پیش رو حرکت کنید و اگر این کار را انجام دهید، هیچوقت دچار قضاوت کردن چه برای خود و چه برای دیگران نمی شوید. تنها راه موفق شدن جلوگیری از قضاوت کردن و فقط تلاش کردن است.

فقط انجام بده!

زمانی که احساس ناامیدی و کمبود انگیزه می کنید در مسیر خود فقط یک قدم بردارید، حتی خیلی خیلی کوچک. این قدم کوچک باعث می شود حال شما بهتر شود، حس خوبی پیدا کنید و ناامیدی پیش آمده را خنثی کنید. یادتان باشد که هرکاری شروع کردنش مهم ترین گام بوده اما ماندن در مسیر، تلاش کردن و ادامه دادن، سخت ترین کار ممکن است. برای اینکه بتوانید در مسیر بمانید باید قدم بردارید و تلاش کنید تا بتوانید در مسیر یادگیری جلوتر و جلوتر بروید.

مسیر مشخص کن، هدف های کوچک بزار!

برای یادگیری زبان مسیر خود را تصور کنید! بین الان و هدف نهایی که دارید هدف های کوچک بگذارید. این کار به شما کمک می کند همیشه در مسیر بمانید و با رسیدن به هر هدف کوچک انرژی و انگیزه تان چند برابر می شود.

در آخر این را بدانید برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری در ابتدا باید مسیر درست را مشخص کرده، شروع به حرکت کنید و در حالی که در مسیر می مانید، تلاش کنید.

آموزش های رایگان من (احمدرضا ابراهیمی) بهترین فرصت برای پیدا کردن مسیر درست است. این آموزش های رایگانی که در اختیار شما می گذارم را حتما حتما ببینید و مطالعه کنید، اگر نظر یا سوالی دارید از طریق پیج ایستاگرام یا شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس پیج اینستاگرام: ahmadrezaebrahimie@

شماره تماس: 09333558002