مدت زمان یادگیری زبان ایتالیایی چقدر است؟ آیا این مدت زمان برای همه افراد یکسان است؟ یادگیری زبان ایتالیایی را چطور شروع کنیم؟ باید گفت که مدت زمان یادگیری زبان ایتالیایی به عوامل و دلایل مختلفی وابسته است که در این مقاله به برخی از عوامل اشاره ای خواهیم کرد. برای افرادی که قصد یادگیری زبان ایتالیایی در کوتاه مدت را دارند، دوره هایی طراحی شده است که در مدت زمان اندکی می توانند به تسلط کافی بر زبان ایتالیایی برسند. اما انتخاب دوره های آموزشی نیز وابسته به برخی از مسائل است که با در نظر گرفتن برخی از مسائل و نکاتی که در ادامه مطرح خواهد شد به راحتی می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

یادگیری زبان ایتالیایی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان یادگیری زبان ایتالیایی به عوامل مختلفی مربوط است که در این مقاله قصد معرفی مهم ترین این عوامل را داریم. همیشه مشاهده می کنیم که مراکز مختلفی آمارهای متفاوتی را از مدت زمان لازم برای یادگیری زبان ایتالیایی اعلام می کنند اما آیا این مدت زمان برای همه افراد ثابت است؟ در واقع زمان هایی که از سمت مراکز مختلف اعلام می شود به تاثیر عوامل متعددی که در حال رخ دادن است دقت نمی کنند. اما در ادامه به عواملی که در یادگیری زبان ایتالیایی تاثیر گزار هستند اشاره خواهیم کرد.

  • یادگیری زبان های دیگر

یادگیری زبان ایتالیایی برای افرادی که زبان اول آن ها انگلیسی است آسان تر خواهد بود و روند یادگیری آن ها را سریع تر خواهد کرد. این عامل یکی از مواردی است که در یادگیری سریع تر زبان ایتالیایی تاثیر گذار است.

  • روش های یادگیری و آموزش زبان ایتالیایی

اینکه یادگیری زبان ایتالیایی چقدر زمان می برد به روش های یادگیری که ما انتخاب کرده ایم نیز بستگی دارد. با وجود سیستم های آموزشی قدیمی توقع یادگیری زبان ایتالیایی در مدت زمان کوتاهی را نداشته باشید. برای یادگیری ایتالیایی در زمان کوتاه نیاز به روش های و سبک های آموزشی متفاوت و متنوعی است. یکی از روش های یادگیری زبان ایتالیایی که در حال حاضر علاقه مندان بسیاری را جذب کرده است، آموزش زبان ایتالیایی با سریال می باشد. در پایان مقاله درباره این روش بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • شرکت در کلاس ها و دوره های آموزش زبان ایتالیایی

یادگیری زبان ایتالیایی به صورت خودآموز دردسرها و مشکلات بسیاری را به همراه دارد. پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های آموزش زبان ایتالیایی می باشد. در این میان برخی خواهان شرکت در دوره های آموزش زبان ایتالیایی هستند. یادگیری و آموزش به صورت دو نفره علاوه بر سرعت بخشیدن باعث یادگیری به صورت تخصصی می شود. اینکه کلاس های زبان ایتالیایی به صورت آنلاین و خصوصی برگزار شوند شما را در روند یادگیری بهتر پیش خواهند برد و یادگیری نامحدودی را برای شما به ارمغان می آورند.

  • نحوه تدریس اساتید

اساتید زبان ایتالیایی با توجه به سابقه تدریس زیاد بهتر می توانند با زبان آموزان ارتباط برقرار کنند. مدرسین باید سبک و روشی را در پیش گیرند که علاوه بر اینکه باعث نزدیک شدن اساتید به زبان آموزان می شود باعث سرعت یافتن روند یادگیری نیز شود. بهتر است که هر کدام از اساتید با توجه به نیازهای زبانی فراگیران به برنامه ریزی اقدام نمایند. البته اینکار نیاز به کلاس های خصوصی و اساتید حرفه ای دارد.

  • برنامه ریزی

زمان آن رسیده است که فراگیران با توجه به هدفی که در پیش دارند به برنامه ریزی جامعی اقدام نمایند. برنامه ریزی منظم روند یادگیری زبان ایتالیایی را تسریع می بخشد.

  • دید و نگرش زبان آموزان

سعی کنید از همان آغاز و حتی در طول مسیر یادگیری دید و نگرشی قوی برای خود داشته باشید. با روحیه شاد به یادگیری و آموزش زبان ایتالیایی مشغول شوید. زمانی که زبان آموزان دارای هدف و انگیزه باشند با اشتیاق این مسیر را ادامه می دهند و در اواسط راه نیز دچار خستگی و دلزدگی نمی شوند.

  • تلاش و پشتکار فراگیران

اینکه زبان آموزان آموزش و یادگیری خود را محدود به کلاس ها و دوره های آموزش زبان ایتالیایی قرار دهند باعث می شود که از روند یادگیری و هدفی که در پیش دارند عقب بمانند. هر زبان آموزشی باید با برنامه ریزی صحیح به خارج از کلاس های آموزش زبان ایتالیایی به یادگیری و آموزش مشغول شود.

  • وسایل کمک آموزشی

اینکه چقدر طول می کشد ایتالیایی یاد بگیریم حتی به استفاده ما از وسایل کمک آموزشی نیز بستگی دارد. استفاده از کتاب ها و اپلیکیشن های آموزش زبان ایتالیایی خارج از کلاس های آموزشی برای شما علاوه بر اینکه همانند یک تفریح می ماند، باعث لذت بخش تر شدن آموزش برای شما نیز می شود. نرم افزارهای آموزش زبان ایتالیایی همیشه در کنار شما هستند.

  • میزان و تمرین و مرور روزانه

اینکه در طول روز چه میزان مطالعه و تمرین دارید در مدت زمان یادگیری زبان ایتالیایی تاثیر گذار می باشد. خارج از کلاس ها و دوره های آموزشی که شرکت می کنید در داخل منزل به صورت خودآموز به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید. یادگیری زبان ایتالیایی را محدود به کلاس های آموزشی نکنید. دقت داشته باشید که یادگیری هر مهارتی نیاز به برنامه ای منسجم و مداوم دارد. تمرین هایی که انجام می دهید باید به صورت منظم و مداوم باشد. میان یادگیری مهارت های زبانی وقفه ایجاد نکنید. وقفه ایجاد کردن موجب می شود مسیر یادگیری شما طولانی تر شود.

  • تعیین هدف

چه مدت طول می کشد ایتالیایی یاد بگیریم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تعیین هدف شما اهمیت بسیار زیادی در مدت زمان یادگیری زبان ایتالیایی دارد. هدف برخی از افراد این است که ایتالیایی را در سطح مقدماتی فرا گیرند، مدت زمان یادگیری چنین افرادی قطعا کمتر از افرادی است که قصد نیتیو لایک شدن در زبان ایتالیایی را دارند. هدف گذاری شما در مدت زمانی یادگیری شما تاثیر گذار می باشد. هدف گذاری انگیزه شما را برای یادگیری افزایش می دهد. تا جایی که امکان دارد برای خود اهدافی را تعیین کنید که انگیزه شما را به صورت بلند مدت افزایش دهد.

  • میزان اعتماد به نفس زبان آموزان

میزان اعتماد به نفس افراد با یک دیگر متفاوت می باشد. افرادی که اعتماد به نفس بیشتری دارند سریع تر مراحل یادگیری را طی می کنند؛ چراکه اعتماد به نفس بالا موجب می شود افراد خجالت را کنار گذاشته و به مکالمه و صحبت با دیگر افراد بپردازند.

  • سطح زبانی زبان آموزان

اینکه شما در چه سطح زبانی قرار دارید در مدت زمان لازم برای یادگیری زبان ایتالیایی تاثیر گذار می باشد. در صورتی که شما در سطح زبانی مقدماتی قرار گرفته باشید، مدت زمان بیشتری را نسبت به فردی که سطح زبانی پیشرفته ای دارد، نیاز دارید. پس سطح زبانی شما در مدت زمان یادگیری شما تاثیر گذار می باشد.

آیا یادگیری زبان ایتالیایی سخت است؟

هر زبانی سختی خاص خود را دارد. مخصوصا زمانی که هیچ آشنایی با این زبان نداشته باشید این سختی بیشتر خواهد شد. اما با رعایت موارد بالا و آگاهی از چالش های پیش رو باعث می شود یادگیری برای شما سخت نباشد. اما باید به شما گفت که گرامر و صرف افعال زبان ایتالیایی تا حدودی دشوار می باشد. این دشواری با تمرین و تکرار برطرف خواهد شد. سعی کنید برای کمتر شدن دشواری و افزایش تمرکز از تدریس خصوصی زبان ایتالیایی استفاده کنید.

اهمیت یادگیری زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی نیز مانند دیگر زبان ها از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار می باشد. زبان ایتالیایی نیز علاقه مندان خاص خود را دارد. دلایل مختلفی موجب می شود که افراد به یادگیری زبان هایی غیر از زبان انگلیسی اقدام نمایند. به نظر شما افراد با چه قصد و هدفی به یادگیری زبان ایتالیایی می پردازند؟
ما در ادامه به برخی از مهم ترین دلایل اشاره خواهیم کرد. در ابتدا باید گفت که زبان ایتالیایی ساختار زبانی دشواری ندارد و با زبان انگلیسی متفاوت است. این زبان یک زبان رومی تبار است و ۶۶ میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند و اما دلایلی که باعث می شود افراد به سراغ یادکیری زبان ایتالیایی بروند، شامل:

  • زیبایی های زبان ایتالیایی

اگر به صحبت افراد بومی ایتالیا دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این زبان از ریتم و آهنگ به خصوصی برخوردار است که در دیگر زبان ها چنین ریتم و آهنگی دیده نشده است. وجود همین ریتم زیبا در زبان ایتالیایی باعث می شود علاقه بیشتری به یادگیری و تسلط بر این زبان داشته باشید.

  • موسیقی زبان ایتالیایی

موسیقی زبان ایتالیایی بسیار غنی و جذاب است. اصطلاحات موسیقی بسیاری به زبان ایتالیایی هستند. در صورتی که به موسیقی اپرا علاقه مند هستید بهتر است که با زبان ایتالیایی نیز آشنایی پیدا کنید؛ چراکه دانستن این زبان باعث پیشرفت شما در موسیقی و چنین سبک هایی می شود.

  • امکان ارتباط با دیگران

هنگامی که شما بر زبان ایتالیایی مسلط باشید علاوه بر اینکه می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید، توانایی پیدا کردن دوستان مختلفی را خواهید داشت. داشتن دوستان ایتالیایی و ارتباط با آن ها بسیار لذت بخش و مفید خواهد بود.

  • مسافرت

مسافرت کردن به کشور ایتالیا بدون اینکه بر این زبان مسلط باشید کار شما را سخت و دشوار می کند. بهتر است که اگر قصد مسافرت دارید تا حدودی بر این زبان تسلط پیدا کرده باشید تا بتوانید به رفع نیازهای خود در آن کشور بپردازید.

  • تاریخ و فرهنگ کشور ایتالیا

کشور ایتالیا دارای تاریخ و فرهنگ متفاوت و غنی می باشد. در صورتی که علاقه مند هستید از ادبیات، تاریخ و فرهنگ این کشور بیشتر بدانید و بخوانید بهتر است که بر این زبان تسلط پیدا کنید. با تسلط بر این زبان می توانید به مطالعه کتاب های ادبی و یا موضوعات مختلف دیگر بپردازید و از خواندن آن ها نهایت لذت را ببرید.

  • فرصت های شغلی

یادکیری هر زبانی به خصوص زبان هایی که کاربرد بیشتری دارند باعث می شود که فرصت های شغلی بیشتری را در اختیار داشته باشید. زبان ایتالیایی یکی دیگر از آن زبان هایی است که با یادگیری آن می توانید بسیاری از فرصت های شغلی را از آن خود کنید. کشور ایتالیا چهارمین اقتصاد اروپا را در دست خود دارد. کشور ایتالیا در زمینه مد و لباس یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا می باشد. افرادی که قصد واردات و صادرات لباس و یا پیشرفت در زمینه برندهای مختلف لباس را دارند بهتر است که بر زبان ایتالیایی تسلط داشته باشند. همچنین کشور ایتالیا در زمینه آشپزی، هنر، طراحی و… حرف اپل را می زند. در صورتی که در هر یک از زمینه ها مهارتی دارید و علاقه به همکاری و کار کردن در کشور ایتالیا هستید، می توانید با تسلط بر این زبان به بهترین شکل نتیجه دلخواه خودتان را دریافت کنید.

  • مهاجرت

افراد به دلایل مختلفی قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند. اولین نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که زبان ایتالیایی شما در چه سطحی قرار دارد. در هنگام مهاجرت باید سطح زبانی شما بالا باشد و به راحتی بتوانید به رفع نیازهای زبانی تان در این کشور بپردازید. با تسلط داشتن بر این زبان دیگر نگران مهاجرت و اشتغال خود در کشور ایتالیا را نخواهید داشت. چنین مواردی در پرونده شما ثبت می شود.

  • وجود میراث فرهنگی

افرادی که علاقه زیادی به فرهنگ و هنر کشور ایتالیا داشته باشند معمولا قصد یادگیری زبان ایتالیایی را نیز دارند. یونسکو اعلام کرده است که بیش از 60 درصد آثار باستانی در کشور ایتالیا قرار دارد. این کشور با فرهنگ غنی که دارد موجب شده است علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص دهد.

  • ایتالیایی زبانی لاتین

زبان ایتالیایی همانند زبان انگلیسی لاتین می باشد. با تسلط بر زبان ایتالیایی می توانید زبان انگلیسی را سریع تر فرا گیرد؛ چراکه بسیاری از کلمات میان زبان ایتالیایی و انگلیسی مشترک می باشد.

  • افزایش تمرکز و حافظه

این نکته را بدانید که یادگیری هر مهارتی به خصوص  یادگیری زبان انگلیسی این کمک را به شما می کند که ذهن و حافظه شما بازدهی بیشتری را پیدا کن و فعال تر از قبل به کار خود ادامه دهد. در صورتی که علاقه مند هستید ذهن و حافظه ای قوی داشته باشید بهتر است که با مغز و ذهن خود به کار بپردازید.

  • تحصیل در دانشگاه های ایتالیا

برخی از ایرانیان علاقه مند به تحصیل در کشور ایتالیا هستند. چنین افرادی به اولین نکته ای که باید دقت داشته باشند این است که سطح زبانی آن ها چگونه است. برای تحصیل در دانشگاه ها باید تسلط کاملی بر زبان ایتالیایی داشته باشید تا بتوانید به فهم و درک دقیق و کاملی از دروس زبان ایتالیایی برسید.

  • فیلم و سریال های ایتالیایی زبان

با تسلط بر زبان ایتالیایی می توانید فیلم و سریال هایی که ساخت این کشور است را به زبان اصلی تماشا نمایید. چیزی که بسیاری از افراد از آن محروم هستند.

باورهای غلط و رایج در یادگیری زبان ایتالیایی

  • افزایش سن

رایج ترین و اشتباه ترین باوری که در میان افراد وجود دارد این است که افزایش سن موجب می شود یادگیری زبان ایتالیایی طولانی تر شود. اما در حقیقت این نکته وجود دارد که افراد در سنین کودکی توانایی و تمرکز بیشتری برای یادگیری زبان ایتالیایی دارند. در سنین بزرگسالی یادگیری زبان سختی های بیشتری دارد اما دلیلی بر این نیست که یادگیری زبان در سن بزرگسالی غیر ممکن باشد. سن را بهانه ای برای شروع نکردن یادگیری زبان ایتالیایی قرار ندهید.

  • شرکت در کلاس های حضوری

این باور که تنها راه یادگیری زبان ایتالیایی شرکت در کلاس های حضوری می باشد، یک باور غلط و اشتباه است. در حال حاضر با توجه به پیشرفت های روز دنیا، این امکان به وجود آمده است که از طریق محیط و فضای آنلاین در هر کجای دنیا می توانید به آموزش و یادگیری زبان ایتالیایی اقدام نمایید.

  • مسافرت به کشور ایتالیا

این صحبت را شنیده ایم که برای یادگیری زبان ایتالیایی باید به کشور ایتالیا سفر کنیم و در میان افراد بومی به یادگیری بپردازیم. درست است که در میان افراد بومی بهتر می توانیم همانند افراد نیتیو لایک صحبت کنیم اما دلیل قانع کننده ای برای شروع نکردن یادگیری محسوب نمی شود. در داخل ایران نیز روش ها و متدهایی طراحی شده است که به راحتی می توانید نیتیو لایک شدن را تجربه نمایید. در پایان مقاله به این روش اشاره خواهیم کرد.

  • زمان تعیین کردن

اینکه برخی از افراد برای یادگیری زبان ایتالیایی و یا دیگر زبان ها مدت زمان مشخصی را تعیین می کنند، کار چندان درستی نیست؛ چراکه مدت زمان یادگیری برای هر فردی متناسب با شرایط و اهداف زبانی که دارند متفاوت می باشد. بنابراین مدت زمان یادگیری از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است.

بهترین کتاب ها و منابع آموزش زبان ایتالیایی

کتاب ها و منابع متعددی برای یادگیری زبان ایتالیایی معرفی شده است. در میان کتاب های انبوه شما باید به انتخاب بهترین کتاب های آموزشی اقدام نمایید. قبل از خرید عر کتاب کمک آموزشی بهتر است که از مدرس و اساتید خود کمک بگیرید. زمان لازم برای یادگیری زبان ایتالیایی با استفاده از کتاب ها و منابع کمک آموزشی کاهش پیدا می کند. دقت داشته باشید که کتابی که خریداری می کنید متناسب با سطح زبانی شما باشد. در ادامه به برخی از کتاب ها و منابع آموزش زبان ایتالیایی اشاره خواهیم کرد. بهترین کتاب ها شامل:

  • کتاب Italian Made Simple

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی است که برای آموزش زبان ایتالیایی در نظر گرفته شده است. نویسنده کتاب Italian Made Simple از Cristina Mazzoni می باشد. این کتاب برای افرادی که در سطح مقدماتی و یا متوسط قرار دارند مفید است. در این کتاب شما با لغات و گرامر زبان ایتالیایی آشنایی پیدا خواهید کرد. با در اختیار داشتن تین کناب می توانید به راحتی تا سطح متوسط زبان ایتالیایی پیش بروید.

  • کتاب آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز + CD

یکی دیگر از بهترین کتاب هایی که در حال حاضر به زبان آموزان و علاقه مندان زبان ایتالیایی معرفی می شود، کتاب آموزش زبان ایتالیایی در ۶۰ روز + CD نام دارد. در این کناب شما با گرامر، لغات، اصطلاحات، مکالمه و… آشنایی پیدا می کنید. این کتاب برای افرادی که قصد دارند در زمینه های مختلف مثل: تجارت، بازرگانی، فرهنگی، هنری و… تسلط پیدا کنند، مناسب می باشد.

  • کتاب Progetto italiano

این کتاب یکی از پیشرفته ترین کتاب هایی است که توسط آموزشگاه ها و موسسات آموزش زبان ایتالیایی، تدریس می شود. در این کتاب شما با موضوعات مختلف اجتماعی و متنوع آشنایی پیدا می کنید.

  • کتاب زبان ایتالیایی در سفر همراه CD

از دیگر کتاب های موجود در بازار که علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص داده است، کتاب زبان ایتالیایی در سفر، نام دارد. این کتاب از انتشارات استاندارد می باشد. این کتاب برای افرادی که قصد سفر به ایتالیا را دارند مناسب می باشد؛ چراکه در این کتاب می توانید نیازهای روزمره خود را در موقعیت های مختلف برطرف نمایید. همچنین با استفاده و مطالعه این کتاب می توانید مکالمه زبان ایتالیایی خود را بهبود ببخشید.

  • کتاب Qui Italia

کتاب Qui Italia شامل دو جلد است که در مدرسه ایتالیایی تهران تدریس می شود. این کتاب بسیار کاربردی و‌ بر اساس نیازهای زبانی زبان آموزان طراحی شده است.

  • کتاب خودآموز مکالمه زبان ایتالیایی در ۹۰ روز به شیوه نصرت با CD

در این کتاب شما می توانید به صورت خودآموز به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید و بعد از 90 روز به راحتی می توانید به صحبت و مکالمه بپردازید. بعد از 90 روز می توانید بدون مشکل و با کلماتی که فرا گرفته اید به مکالمه و صحبت بپردازید.

  • کتاب La lingua italiana per stranieri

یکی از قدیمی ترین کتاب هایی که هنوز توسط برخی از اساتید در دانشگاه ها در حال تدریس می باشد، کتاب La lingua italiana per stranieri نام دارد. این کتاب برای آموزش گرامر بسیار کتاب کاربردی و مفیدی می باشد.

  • کتاب Grammatica pratica della lingua italiana

کتابی که معرفی شد برای تسلط بر گرامر زبان ایتالیایی مفید می باشد.

منابع آموزشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • سطح زبانی

منابع آموزشی که انتخاب می کنید باید متناسب با سطح زبانی شما باشد. کتاب مورد نظر شما باید متناسب با سطح زبانی شما باشد. زمانی که کتابی نامناسب انتخاب نماید علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما کاهش پیدا می کند موجب می شود سردرگمی شما افزایش پیدا کند.

  • اهداف زبانی

هر یک از زبان آموزان اهداف متفاوتی را برای یادگیری زبان ایتالیایی در نظر دارند. زمانی که هدف زبانی شما تسلط بر گرامر زبان ایتالیایی می باشد باید به سراغ کتابی بروید که نیاز شما را برطرف کند.

  •  دارای فایل های صوتی باشند

کتاب هایی را تهیه کنید که فایل ها و CD همراه آن باشد؛ چراکه هر یک از شما علاوه بر خواندن و مطالعه کتاب باید به گوش دادن فایل های صوتی بپردازید. تقویت مهارت لیسنینگ زبان ایتالیایی اهمیت بسیار زیادی در تسلط شما بر گرامر و مکالمه دارد. تلفظ و ادای صحیح کلمات و جملات زبان ایتالیایی اهمیت بالایی دارد. برای تسلط بر این مهارت باید به شنیدن فایل ها و پادکست های صوتی اقدام نمایید. تلفظ صحیح کلمات موجب می شود که اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا کند. استفاده از فایل ها و پادکست های صورتی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. سیستم آموزشی احمدرضا ابراهیمی به گونه ای است که مهارت شنیداری شما را تقویت می کند؛ چراکه محتواهای شنیداری بسیاری را از طریق روش و متد آموزشی متفاوت در اختیار زبان آموزان ایتالیایی قرار می دهد. برای آگاهی پیدا کردن از این متد آموزشی بهتر است که تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

  • زمان به روز رسانی و انتشار کتاب های آموزشی

زمان به روز رسانی و‌ انتشار برخی از کتاب ها قدیمی می باشد. هنگام خریداری کتاب ها به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. با داشتن کتاب های جدید می توانید متناسب با پیشرفت های زبانی پیش بروید.

بهترین روش یادگیری زبان ایتالیایی

زمان آن فرا رسیده است که به معرفی بهترین روش یادگیری زبان ایتالیایی که اکنون در حال برگزاری می باشد بپردازیم. به نظر شما آموزش زبان ایتالیایی در 45 روز امکان پذیر است؟ یا حتی در 50 روز؟ باید گفت تا انتهای مقاله به پاسخ این سوال خواهید رسید. پس همراه با ما به خواندن مقاله ادامه دهید.
برای در اختیار داشتن و تجربه موارد بالا می توانید در دوره راکت که در سایت زبان احمدرضا ابراهیمی در حال برگزاری می باشد، شرکت نمایید. دوره راکت به دو صورت VIP Rocket (آموزش زبان ایتالیایی در 50 روز) و Tailored Rocket (آموزش زبان ایتالیایی در 50 جلسه) برگزار می شوند. هر دو دوره برای همه افراد در هر سن و سطحی مناسب می باشد و فقط افراد با توجه به نیاز و شرایط خود دست به انتخاب می زنند.
دوره راکت هدف اصلی خود را آموزش مکالمه زبان ایتالیایی قرار داده است و برای نیتیو لایک شدن زبان آموزان برنامه ریزی می کند اما این بدان معنا نیست که دیگر مهارت های زبانی نادیده گرفته شوند بلکه دیگر مهارت های زبانی به صورت ناخودآگاه همچون زبان مادری به فراگیران آموزش داده می شود. دوره راکت حتی برای افرادی که به دنبال آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان خود هستند نیز مفید می باشد.

ویژگی اساتید وبسایت احمدرضا ابراهیمی

اساتید چند زبانه دوره راکت به گونه ای آموزش دیده اند که آماده تدریس برای بزرگسالان و کودکان هستند. مدرسین دو الی چند زبان را به سبک راکت فرا گرفته اند و آماد تدریس به زبان آموزان شده اند. با پشت سر گذاشتن دوره های تربیت مدرس دید و نگرش اساتید بیشتر شده است. اساتید بر اساس شخصی سازی آموزش به برنامه ریزی برای زبان آموزان می پردازند. راهبران سایت نقش هدایت کننده مسیر را بر عهده دارند و از زبان آموزان خود به صورت کامل حمایت و پشتیبانی خواهند داشت. به این نکته توجه داشته باشید که مدرسین نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه در زبان آموزان ایفا می کنند. همچنین در برنامه ریزی و تعیین هدف می توانید از مدرسین خود کمک بگیرید. همه تلاش خود را می کنند که بهترین مسیر یادگیری را پیش پای شما قرار دهند.

آموزش زبان ایتالیایی به سبک احمدرضا ابراهیمی

حتما سوال شما این است که دوره راکت از چه روش آموزشی استفاده می کند که برای همه افراد مناسب می باشد.
باید گفت که سبک و روش آموزشی دوره راکت، استفاده از سریال های ایتالیایی زبان می باشد. آموزش زبان ایتالیایی با سریال با در اختیار داشتن محتوای آموزشی نامحدود و قرار دادن زبان آموزان در فضایی متفاوت، نیتیو لایک شدن زبان آموزان را رقم می زنند. آموزش زبان ایتالیایی از طریق سریال مزایای بسیاری در اختیار زبان آموزان و فراگیران قرار می دهد. زمانی که صحبت از چنین سبک آموزشی می شود بسیاری از افراد این تصور را دارند که با فیلم و سریال تماشا کردن می توانند بر زبان ایتالیایی تسلط پیدا کنند در صورتی که استفاده از چنین سبک آموزشی نیاز به رعایت نکات و تکنیک های دارد که با شرکت در دوره های راکت می توانید از این تکنیک ها و‌ نکات آموزشی آگاهی پیدا کنید و با به کارگیری آن ها بهترین نتایج را خواهید گرفت. سریال هایی برای شما انتخاب می شود که متناسب با نیازهای زبانی و سن شما باشد. همه روزه افراد بسیاری را مشاهده می کنیم که با وجود طی کردن دوره های مختلف آموزش زبان ایتالیایی هنوز توانایی رفع نیازهای خود را در موقعیت های مختلف و متفاوت ندارند اما روش و متدی که احمدرضا ابراهیمی در پیش گرفته است در نهایت منجر به رفع همه نیازها و خواسته های زبانی شما می شود. برخی از ویژگی های استفاده از این متد شامل موارد زیر می باشد. با دقت به مطالعه آن ها اقدام نمایید. این مواردی شامل:

  1. نیتیو لایک شدن
  2. کارآمدترین روش
  3. دانش زبانی متنوع
  4. به روزترین روش
  5. امکان انتخاب های متعدد
  6. یادگیری زبان انگلیسی بدون دخالت گرامر زبان ایتالیایی
  7. جذاب ترین روش
  8. بهترین روش برای آموزش زبان ایتالیایی برای کودکان
  9. کامل ترین روش
  10. آشنایی با فرهنگ و شیوه زندگی نیتیوها
  11. محتوای نامحدود
  12. آموزش همراه با یادگیری نامحدود
  13. ارزان ترین روش
  14. و…

نحوه برگزاری کلاس‌های سایت زبان احمدرضا ابراهیمی

کلاس ها و دوره های موجود در سایت به صورت آنلاین و خصوصی برگزار می شوند. برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین دلایلی بسیاری دارد اما مهم ترین دلیلی که احمدرضا ابراهیمی محیط و فضای آنلاین را انتخاب کرده است این است که، زبان آموزان و فراگیران از این طریق می توانند اصل آموزش را دریافت کنند. محیط و فضای آنلاین این امکان را به زبان آموزان می دهد تا از طریق پلتفرم های مختلف آموزشی به دانش زبانی متنوع دست پیدا کنند. بسیاری از هزینه های رفت و آمد برای زبان آموزان کاهش پیدا می کند. از طرفی زبان آموزان و فراگیران از خستگی ها و ترافیک های شهری رها می شوند. ویژگی دیگری که محیط و فضای آنلاین در اختیار کاربران خود قرار داده است این است که، زبان آموزان می توانند در همه شرایط و موقعیت های مختلف به چنین آموزش هایی دسترسی داشته باشند. در کمترین زمان ممکن می توانید بیشترین و جدیدترین اطلاعات آموزشی را در اختیار داشته باشید.
برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی کمک بسیار زیادی به افزایش تمرکز و آرامش زبان آموزان و فراگیران می کند. از طرف دیگر به دلیل اینکه در داخل کلاس ها تنها یک زبان آموز قرار دارد، مدرس می تواند همه حواس و توجه خود را بر روی همان یک زبان آموز قرار دهد. تیم حرفه ای احمدرضا ابراهیمی همه تلاش و توان خود را برای پیشرفت زبانی و شخصیتی شما به انجام رسانده اند.

با در اختیار داشتن دوره راکت همراه با اساتید حرفه ای این دوره بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد. در صورت علاقه و تجربه روش آموزشی جدید می توانید به تکمیل فرم مشاوره و ثبت نام در انتهای صفحه درج شده است، بپردازید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین با ما ارتباط حاصل نمایید؛ همچنین می توانید با شماره تلفن 0933558002 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان و مشاوران سایت همه روزه به جز روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما متقاضیان زبان ایتالیایی هستند.