IELTS7 Banner 01 8

آیا شما نیز عزم خود را جزم کرده و تصمیم گرفته اید یادگیری زبان اسپانیایی را به صورت جدی دنبال کنید؟ آیا نگران هستید عدم آشنایی شما با این زبان، یادگیری را برای شما دشوار سازد؟ از نظر شما یادگیری زبان اسپانیایی به روش صحیح و از صفر، نتیجه بخش تر از یادگیری برخی مطالب و کسب آشنایی نسبی با این زبان نیست؟ از نظر شما انتخاب یک استاد حرفه ای و مسلط برای آموزش مجازی زبان اسپانیایی از صفر، چه تاثیری بر موفقیت یادگیری شما خواهد داشت؟

آموزش آنلاین زبان اسپانیایی از صفر با تکیه بر مهارت مکالمه، برای افراد مبتدی که قصد دارند این زبان را به صورت حرفه ای بیاموزند می تواند توام با لذت و موفقیت باشد. همه ما می توانیم به همان سادگی که ما زبان مادری خود را آموختیم، بدون استفاده از هیچ کتابی، اسپانیایی را نیز بیاموزیم.

در موسسه آنلاین استاد ابراهیمی، تیم آموزشی حرفه ای چند زبانه در زبان های انگلیسی، عربی، ترکی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و چینی قادر اند هر زبانی را طی ۵۰ روز به روش راکت ( آموزش زبان در ۵۰ روز ) از صفر به شما آموزش دهند. تمامی اساتید راکت پایلت (مدرسان ویژه آموزش آنلاین زبان) چندین زبان را به سبک راکت زیر نظر استاد ابراهیمی آموخته و هم اکنون به تدریس آن مشغول هستند.

زبان اسپانیایی یا اسپانیولی در موسسه ما بر اساس سیستم آموزشی رامیت در دوره های راکت (آموزش زبان اسپانیایی در ۵۰ روز) و همیاد (آموزش آنلاین زبان اسپانیایی) به صورت پایه و از صفر آموزش داده می شود. تمرکز اصلی این دوره ها بر مهارت مکالمه است. بنابراین آموزش مجازی زبان اسپانیایی از صفر به روش راکت، می تواند در کنار ساده بودن مفید ومهیج نیز باشد.

شما می توانید با کلیک بر عبارت “اساتید زبان اسپانیایی” و بررسی رزومه اساتید، مدرس مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای رزرو کلاس از طریق شماره تلفن ۰۹۳۳۳۵۵۸۰۰۲ یا دیگر شماره تلفن ها با مرکز تماس موسسه  تماس حاصل کنید.

همچنین می توانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین مدرس زبان اسپانیایی و مناسب ترین روش راهنمایی کنند. برای شروع هرچه سریع تر یادگیری زبان اسپانیایی می توانید با کلیک بر عبارت “ثبت نام و رزرو آنلاین” از طریق پورتال موسسه همین حالا ثبت نام کنید.