گذر ایام آنچه را که بتواند جلا یابد می تراشد، تیشه می کشد، سیقل می دهد و سر انجام به گوهری تبدیل می کند که به صد طوفان می ارزد. در سطح پیشرفنه زبان انگلیسی بعضا زبان آموزانی وجود دارد که سال های متوالی در کلاس های کلاس  آموزش زبان انگلیسی شرکت کرده اند. دشواری ها و لذت های این مسیر پر پیچ و خم را به دل و جان خریده اند، تا نهایتا پس از این تراش خوردن های ها به یک شخص نیتیو اسپیکر با مهارتی فوق العاده در زبان انگلیسی تبدیل شوند. Evtntual آخرین سطح در رده سنی بزرگسالان و به طور کلی در دوره های ترمیک است. در این سطح زبان آموزان به آموزش موضوعات تخصصی می پردازند.
امروز با شرکت در این کلاس به وضوح دیدیم که این جلا بخشی تا چه میزان به حاصل نزدیک شده است. ساعت رسمی آغاز  کلاس، ۱۶:۴۵ بود. زبان آموزان مشتاق و همراه چند دقیقه ای زود تر در کلاس حاضر شده و ابراز وجود کردند.
لحظاتی بعد محمد، سعید، علی اکبر و محمدحسین و بقیه بچه ها یکی پس دیگری در کلاس حاضر شده و با اعلام  نام خود اعلام کردند.
حالا نوبت ارسال تکالیف جلسه قبل در پیج شخصی استاد بود. تکلیف جلسه قبل به این روال انجام شده بود که هر یک از بچه ها قسمتی از بخش Reading صفحه ۵۲ کتاب را انتخاب کرده و با شنیدن فایل صوتی مختص به آن هرآنچه از مطالب دریافت می کنند بنویسند.

IELTS7 Banner 01 8

 

بیشتر بخوانید:چطور انگلیسی فکر کنیم؟

 

راس ساعت ۱۶:۴۵ استاد میرلوحی وارد کلاس شدند. و به بچه ها عصر بخیر گفتند و احوالپرسی گرمی میان استاد و زبان آموزان شکل گرفت.
حالا نوبت ارسال تکالیف جلسه قبل در پیج شخصی استاد بود. تکلیف جلسه قبل به این روال انجام شده بود که هر یک از بچه ها قسمتی از بخش Reading صفحه ۵۲ کتاب Summit ۱ را انتخاب کرده و با شنیدن فایل صوتی مختص به آن هرآنچه از مطالب دریافت می کنند بنویسند.قرار بر آن شد که بعد از پایان کلاس استاد نظرات خود را در مورد تکلیف بچه ها بیان کرده، و آنان را در راهیابی به جواب صحیح راهبری کنند.
سپس بدون فوت وقت به سراغ اولین تمرین رفته و به شرح آن پرداختند. در طی این تمرین باید کلمه Urban crime را در گوگل جست و و هر طبق نتایج به دست آمده برداشت خود را در مورد این واژه به صورت یک ویس ارسال کنند. سعید اولین نفری بود که این تمرین را به شکلی موفقیت آمیز انجام داد. Urban crime که یکی از موضوعات اصلی درس امروز بود توسط بچه ها با توجه به آنچه از گوگل دریافته بودند تجریه و تحلیل و سپس برای استاد ارسال نمودند.

 

 

با ارسال ویس ها زمان یک گفت و گوی داغ فرا رسید. هر کدام از بچه ها در پاسخ به ویس یکدیگر ویسی ارسال و برداشت خود را مورد بحث و بررسی قرار می دادند.استاد میرلوحی نیز در این بین گاها با آنها همراهی و گاها به راهنمایی بچه ها درباره تلفظ کلمات یا نکات گرامری به کار برده شده در یک جمله می پرداختند.
این تعاملات می تواند کمک چشمگیری در پرورش روز افزون بار یادگیری کلاس و در نتیجه آن پیشرفت زبان آموزان شود. در مباحثی مثل مهارت Speaking هیچ عنصری به اندازه Discussion پیش برنده نیست. و حالا با فضای به وجود آماده این امکان فراهم بود که افراد به تقویت مهارت صحبت کردن بپردازند.
پس از اتمام این بحث نوبت به آغاز تمرین بعدی فرا رسید.

 

 

این ویژگی ستودنی استاد میرلوحی در همه کلاس هایشان نمونه ای بارز برای یک معلم دلسوز و با وجدان و از نظر من بسیار تحسین بر انگیز است. ایشان همیشه تمرین ها و تکالیف زبان آموزان عربی یا انگلیسی را یک به یک مورد بررسی قرار می دهند. و با صبر و حوصله فراوان زبان آموزان خود را به رفع ایرادات آن راهبری میکنند.

 

 

این ویژگی ستودنی استاد میرلوحی در همه کلاس هایشان نمونه ای بارز برای یک معلم دلسوز و با وجدان و از نظر من بسیار تحسین بر انگیز است. ایشان همیشه تمرین ها و تکالیف زبان آموزان عربی یا انگلیسی را یک به یک مورد بررسی قرار می دهند. و با صبر و حوصله فراوان زبان آموزان خود را به رفع ایرادات آن راهبری میکنند.
از آنجا که در یک کلاس آنلاین شیوه آموزشی از اطاعت محض از استاد به تعامل و همکاری معطوف است و برای ارائه هر تمرین یا کسب مهارت افراد می توانند به شیوه خود عمل کنند، یادگیری به همراه لذت و بدون هیچ فشار روانی اتفاق می افتد و آنچه بعد از کلاس احساس می شود یک انرژی مضاعف و یک حال درونی خوب است.

 

 

هدف دوره های آنلاین زبان انگلیسی ویژه کودکان!

زبان انگلیسی نیاز به تمرین و تکرار روزانه دارد و وقفه هر چند  کوتاه می تواند تمرین های چند مدت طولانی شما را خراب کرده و تمام آنچه را که تا کنون آموخته اید یا کم و بیش از یاد ببرید یا کلا نیاز به مرور دوباره داشته باشید. برای این منظور دوره های آنلاین با توجه به شرایط پیش آمده باعث شد تا زبان آموزان بتوانند با استمرار قبلی به یادگیری انگلیسی مشغول شده و از وقت های خالی خود بهترین استفاده را ببرند.
در پایان کلاس نیز با تمرین هایی که استاد به زبان آموزان خود می دهد، آنها را در روز تعطیل و ما بین جلسات بین دو کلاس، درگیر زبان انگلیسی می کنند و در واقع یادگیری زبان در خانه را با این تمرین ها به صورت ناخودآگاه آموزش می دهند.
اگر شما علاقه مند به شرکت در دوره های آنلاین و ترمیک زبان انگلیسی هستید یا تمایل دارید که در این دوره ها، فرزندان خود را ثبت نام نمایید، می توانید با با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و از این طریق از مشاوره رایگان مشاوران ما، در زمینه انتخاب دوره متناسب با خود، بهره مند شوید. همکاران ما همه روزه بجز در ایام تعطیل، از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و شما می توانید از پشتیبانی آنها در کل دوره، بهره ببرید.