یادگیری زبان انگلیسی با سریال یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌ شود که به دلیل ماهیت متفاوتی که دارد امروزه توانسته است علاقه‌ مندان بسیاری را به خود جذب کند. برخی از افراد از فیلم انگلیسی برای تقویت زبان خود استفاده می کنند. هنگام انتخاب فیلم ها و سریال‌ های متفاوت، به مناسب و معتبر بودن آن‌ ها دقت داشته باشید. فیلم دیدن همیشه ما را از دنیای واقعی دور می‌ کند و باعث می‌ شود حتی برای چند ساعت هم که شده از زندگی پر تلاطم رها شویم. استفاده از فیلم برای تقویت زبان انگلیسی در حال حاضر به عنوان یکی از روش های تدریس زبان انگلیسی استفاده می شود و به دلیل داشتن محتوای آموزشی جدید و جذاب، موجب شده است که طرفداران بسیاری پیدا کند.
آیا تا به حال به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به این روش بوده‌ اید؟ آیا سایت و موسسه‌ ای را می‌شناسید که با این روش به آموزش زبان آموزان بپردازد؟ پاسخ این سوال را در ادامه مقاله به شما خواهیم داد.

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

اگر به دنبال نیتیو لایک شدن و استفاده از فیلم انگلیسی برای تقویت زبان هستید به خواندن این مقاله ادامه دهید.
استفاده از سریال و فیلم های انگلیسی زبان برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین روش‌ ها برای آموزش و یادگیری می‌باشد. حتما می‌پرسید چرا؟
دلیل اصلی که از فیلم و سریال برای تقویت زبان انگلیسی استفاده می‌شود این است که شما را در جهت نیتیو لایک شدن کمک می‌کند.
افراد بسیاری را می‌ بینیم که بعد از گذر از دوره‌ های ترمیک زبان انگلیسی هنوز توانایی صحبت همچون یک نیتیو را ندارند. برای نیتیو لایک شدن باید در کشور هدف، مدام در ارتباط با مردم به مکالمه انگلیسی بپردازید اما هنگامی که چنین شرایطی برای افراد مهیا نیست بهتر است که به سراغ روش جایگزین، نتیجه بخش و متفاوت روند. تا به الان تنها روشی که توانسته است این امکان را برای زبان آموزان فراهم کند آموزش زبان انگلیسی با سریال و فیلم می‌ باشد.
آموزش زبان انگلیسی از این طریق راحت‌ تر می تواند عادات و مهارت‌ های زبانی را به فراگیران آموزش دهد. این عادات زبانی شامل: کپی کردن جملات انگلیسی، تلفظ صحیح و ادای کلمات، عادات فرهنگی آن کشور و… می‌ باشد. آموزش هر یک از این عادات با سریال و فیلم‌ های انگلیسی با کیفیت بالاتری صورت می‌ گیرد.
نباید فراموش کرد که استفاده از اساتید آموزش دیده و مجرب در این راه، مسیر یادگیری را برای زبان آموزان متفاوت‌ تر و لذت بخش‌ تر خواهد کرد.
این نکته را فراموش نکنید که آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم فقط به تماشای فیلم ختم نمی‌ شود و نیاز به رعایت نکات و ترفندهایی دارد که اساتید از آن‌ ها مطلع هستند.
در ادامه به شما چندین فیلم را معرفی خواهیم کرد و بعد از آن به معرفی موسسه‌ ای خواهیم پرداخت که با رعایت همه ویژگی‌ های گفته شده و با سیستم آموزشی متفاوت به آموزش فراگیران می‌ پردازد.

مزایایی یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال

  • نیتیو لایک شدن و تسلط بر مکالمه
  • استفاده از روش‌ های به روز
  • یادگیری نامحدود
  • تسلط بر لهجه و تلفظ صحیح کلمات
  • یادگیری اصطلاحات و عبارات رایج در کشورهای انگلیسی زبان
  • آشنایی با فرهنگ مردم کشور هدف
  • عدم استفاده از کتاب‌ های پرحجم و خسته کننده
  • آموزش و یادگیری در کنار سرگرمی
  • یادگیری لحن و ادای صحیح کلمات همچون نیتیو لایک ها
  • تقویت هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی

نکاتی مهم قبل از تماشای فیلم و سریال های انگلیسی

قبل از هر چیزی بهتر است که نکات و اصول تماشای فیلم را فرا گیرید. برای در اختیار داشتن آموزش اصولی زبان انگلیسی نیاز است که این مسیر را در کنار افراد حرفه ای و با سابقه طی کنید. در ادامه تنها به برخی از مهم ترین نکات اشاره خواهیم کرد و برای دانستن نکات بیشتر به شما روش هایی را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن ها می توانید یادگیری زبان انگلیسی را به یک سرگرمی تبدیل کنید.

  1. زمانی که قصد دارید از این روش برای یادگیری و یا تقویت زبان انگلیسی استفاده نمایید بهتر است که به سطح زبانی و هدفی که دارید دقت داشته باشید؛ چراکه اگر فیلم ها متناسب با سطح زبانی شما نباشند موجب پیشرفت شما نمی شوند و سردرگمی شما را بیشتر خواهند کرد. زمانی که شما قصد دارید مکالمه و تلفظ زبان انگلیسی خود را تقویت کنید باید به سراغ فیلم هایی بروید که این نیاز زبانی شما را برطرف نمایند.
  2. در صورتی که در سطح مبتدی و مقدماتی زبان انگلیسی قرار دارید بهتر است که فیلم ها را با زیرنویس انگلیسی تماشا نمایید اما در برخی از موارد به زبان آموزانی که در این سطح قرار دارند، پیشنهاد می شود که بار اول از زیر نویس فارسی استفاده نمایند.
  3. اینکه فقط فیلم را یک بار تماشا کنید، کافی نیست و نیاز است که حداقل 2بار به تماشای آن فیلم بپردازید. بار اول با زیر نویس مشاهده کنید و بار دوم از تماشای فیلم با زیر نویس صرف نظر نمایید. اینکار به شما در جهت یادگیری لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی کمک بسیاری می کند.
  4. به تلفظ و زبان بدن بازیگران توجه و دقت بسیاری داشته باشید. با دقت به چنین مواردی بهتر می توانید الگوهای رفتاری افراد انگلیسی زبان را فرا گیرید. فیلم ها به تلفظ صحیح شما کمک بسیار زیادی می کنند.
  5. در فیلم کلمات و اصطلاحاتی که بارها تکرار می شوند را یادداشت نمایید و به مرور مداوم آن ها اقدام کنید.
  6. لهجه و لحن افراد در موقعیت های عامیانه و رسمی توجه داشته باشید و سعی در تقلید آن ها کنید.
  7. از همان ابتدا به سراغ ژانر فیلم هایی بروید که برای شما جذاب می باشند؛ زیرا باعث می شود که با اشتیاق و علاقه بیشتری به تماشای آن ها بنشینید.
  8. سعی کنید همیشه همراه خود یک دیکشنری داشته باشید و به محض اطلاع نداشتن از معانی کلمات به آن رجوع کنید.

نکته:
تماشای فیلم و سریال به دلیل اینکه به صورت ناخودآگاه بر روی یادگیری شما تاثیر گزار می باشد باعث می شود که زبان انگلیسی را همراه با سرگرمی و لذت فرا بگیرید. در ادامه مقاله بیشتر درباره ناخودآگاه سازی صحبت خواهیم کرد.

چه فیلمی بذای تقویت زبان انگلیسی مناسب است؟

  1. پیش از این اشاره کوچکی کرده ایم که به سراغ فیلم هایی بروید که متناسب با علاقه شما باشند. بهتر است که ژانرهای مورد علاقه خود را یادداشت نمایید و طبق لیست علاقه مندی های خود به پیش بروید. زمانی که ژانر فیلم متناسب با علاقه شما نباشد موجب می شود که تماشای آن فیلم برای شما خسته کننده شود و از آن فیلم هیچ مطلبی را فرا نگیرید؛ بنابراین موضوع علاقه را در یادگیری زبان انگلیسی دست کم نگیرید!
  2. معمولا به سراغ فیلم هایی بروید که اقتباس شده اند و با فضا و دیالوگ های بازیگران آشنایی دارید. در چنین وضعیتی نیاز به زیر نویس نیز ندارید و با تمرکز بیشتری به دیدن آن فیلم می پردازید. در ادامه مقاله به معرفی فیلم هایی که بر اساس رمان نوشته شده اند، پرداخته ایم.
  3. به سراغ فیلم هایی بروید که متناسب با دانش زبانی شما باشد. زمانی که در سطح مقدماتی قرار دارید بهتر است که با فیلم هوگو شروع کنید و در سطح پیشرفته به سراغ فیلم هایی مثل ارباب حلقه ها و شرلوک هلمز بروید. رعایت کردن چنین نکاتی باعث می شود که در کوتاه مدت پیشرفت چشم گیری را داشته باشید.
  4. هر چقدر تعداد بازیگران فیلم بیشتر باشند، فهمیدن و درک کردن فیلم دشوارتر می شود به همین علت از فیلم های ساده،قابل فهم و مبتدی آغاز نمایید.

برترین فیلم‌ ها برای یادگیری زبان انگلیسی

حال که با مزایای استفاده از فیلم و سریال برای تقویت انگلیسی آشنا شده اید بهتر است که به معرفی بهترین فیلم های تاریخ برای تقویت زبان انگلیسی اقدام نماییم. فیلم هایی که در ادامه معرفی خواهند شد پر مخاطب ترین و کاربردی ترین فیلم ها هستند که با رعایت نکاتی که فرا خواهید گرفت می توانید به تماشای اصولی آن ها بپردازید.

  • فیلم The Kings Speech

در صورتی که علاقه مند هستید تلفظ صحیح کلمات را فراگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم که تماشای فیلم The Kings Speech را از دست ندهید. در این فیلم دیالوگ ها به صورت بریده و واضح بیان شده اند به همین علت برای مخاطب قابل فهم و درک می باشد. موضوع این فیلم درباره مسائل و مشکلاتی است که پیرامون پادشاهی جورج ششم اتفاق می افتد.

  • فیلم Harry Patter

یکی از بهترین فیلم هایی که با گذشت چندین سال هنوز از جذابیت آن کم نشده است، سری فیلم های هری پاتر می باشد. ژانر و فیلم نامه این فیلم به گونه ای است که برای همه افراد در همه سنین مناسب می باشد. در صورتی که به ژانر تخیلی علاقه مند هستید اولین پیشنهاد ما به شما تماشای فیلم هری پاتر می باشد.

  • فیلم The Hunger Games

در صورتی که به بازی جنیفر لاورنس علاقه مند هستید بهتر است که به تماشای فیلم The Hunger Games اقدام نمایید. ژانر این فیلم عاشقانه و اکشن می باشد که با به کارگیری کلمات و مکالمات شمرده شمرده جذابیت این فیلم برای شما دو چندان می شود.

  • فیلم The Queen

در واقع این فیلم برای افرادی است که قصد تسلط بر لهجه بریتیش را دارند، مناسب است. کلمات و لهجه به کار برده شده در این فیلم به صورت رسمی ادا می شوند. همچنین موضوع این فیلم، واکنش خانواده پادشاه انگلستان به مرگ پرنسس دیانا می باشد. اگر به ژانرهای تاریخی علاقه مند هستید این فیلم مناسب شما می باشد.

  • فیلم The Imitation Game

در این فیلم شما شاهده جوان نابغه ای هستید که در جنگ جهانی دوم در کنار دوستان وفادار خود به دنبال یافتن رمز کدگذاری آلمانی ها می باشد. شخصیت اول فیلم به دلیل اینکه دچار لکنت زبان می باشد باعث می شود که دیالوگ ها را به صورت شمرده و آرام بیان کند به همین علت برای افرادی که به تماشای این فیلم می پردازند، فیلم سخت و دشواری نمی باشد.

  • فیلم Aliens Invasion

موضوع این فیلم علمی و تخیلی و درباره دوران آخر زمان می باشد. پر هیجان بودن این فیلم موجب می شود که مخاطبان با لذت و دقت بالایی آن را تماشا کنند.

  • فیلم The Hateful Eight

فیلم 8 نفرت انگیز یک فیلم معمایی و اکشن است. دیالوگ های دو نفره به کار رفته در فیلم برای شما ساده و قابل درک می باشد. این فیلم توسط  Quentin Tarantino کارگردانی شده است. افرادی که با این کارگردان آشنای داشته باشند قطعا به تماشای دیگر فیلم های جذاب آن نشسته اند.

  • فیلم Sherlock Holmes

یکی دیگر از فیلم هایی معمایی که برای تقویت زبان انگلیسی مفید است، فیلم Sherlock Holmes می باشد. مکالمات و دیالوگ های به کار رفته در این فیلم کاربردی و عامیانه می باشد که با یادگیری آن ها می توانید بسیاری از جملات و اصطلاحات مهم زبان انگلیسی را فرا گیرید.

  • فیلم The Remains of The Day

اگر به ژانرهای کمدی علاقه مند هستید بهتر است که تماشای این فیلم را از دست ندهید. دیالوگ های به کار رفته در این فیلم برای یادگیری انگلیسی روزمره مفید می باشد.

  • فیلم The Prisoners

این فیلم توسط شرکت برادران وارنر ساخته شده است. داستان این فیلم درباره گم شدن دو کودک است که در این فیلم به دنبال پیدا کردن آن ها می باشند. جالب است بدانید که این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم برداری شده است. بازیگران استفاده شده در این فیلم بسیار با سابقه و معروف می باشند که باعث شده است فیلم به بهترین شکل ممکن ساخته شود. در صورتی که علاقه مند به چنین ژانری هستید می توانید تماشای این فیلم را در برنامه خود قرار دهید.

  • فیلم The Beautiful mind

این فیلم درباره زندگی یک ریاضیدان معروف به نام جان نش می باشد. در این فیلم شما شاهد بیماری روان گسیختگی جان نش می باشید که به خوبی و با مهارت بالایی به تصویر کشیده شده است. این فیلم جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است که موجب می شود افراد بسیاری تمایل به تماشای این فیلم داشته باشند. در این فیلم اصطلاحات بسیاری درباره ریاضی به کار رفته است که با تماشای این فیلم می توانید بر آن ها تسلط پیدا کنید.

  • فیلم The Shawshank Redemption

ژانر فیلم The Shawshank Redemption درام می باشد. موضوع این فیلم بدین صورت است که فرد بانکداری به دلیل قتل همسرش با معشوقه اش به زندان می افتد و محکوم به حبس ابد می شود. همچنین این فیلم نیز جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است. اگر علاقه مند هستید با اصطلاحات و کلمات مربوط به بحث جنایی آشنا شوید بهتر است که دیدن این فیلم را فراموش نکنید.

  • فیلم Les Miserables

این فیلم نیز دارای ژانر درام می باشد. نویسنده معروف و فرانسوی فیلم بینوایان، ویکتور هوگو است که به دلیل داشتن متن و دیالوگ های قوی هنوز بعد از گذشت چندین سال از برترین فیلم های ژانر درام می باشد. این فیلم روایتی است از بینوایان در مکانی که داخل فیلم به تصویر کشیده شده است. جالب است بدانید که رمان این فیلم نیز نوشته شده است.

  • فیلم Hugo

فیلم هوگو که دارای ژانر ماجراجویی درام می باشد. این فیلم درباره پسر بچه ای به نام هوگو است که علاقه بسیار زیادی به سینما دارد و در یک ایستگاه راه آهن زندگی می کند. این فیلم بر اساس یک رمان ساخته شده است. جملات و دیالوگ هایی که توسط پسر بچه ادا می شود قابل فهم و ساده می باشد.

  • فیلم The Forrest Gump

فیلم کمدی و درام The Forrest Gump بر اساس یک رمان ساخته و فیلم برداری شده است. داستان فیلم از این قرار است که بازیگر اصلی این فیلم در ایستگاه اتوبوس نشسته است که ناگهان با خانومی در همان ایستگاه دیدار می کند و شروع به تعریف داستان زندگی خود می کند و به همین شکل روند فیلم ادامه پیدا می کند. فیلم برداری و جلوه های بصری به کار رفته در این فیلم بسیار جالب می باشد که علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه فیلم The Forrest Gump فیلم نامه قوی دارد، می توانید با بسیاری از کلمات و اصطلاحات روزمره انگلیسی آشنا شوید و از آن ها در زندگی روزمره و موقعیت های مختلفی استفاده نمایید.

با توجه به فیلم هایی که معرفی شد بهتر است که به دانلود فیلم انگلیسی برای تقویت زبان اقدام نمایید. ما در این مقاله به معرفی 15 فیلم انگلیسی برای تقویت زبان پرداخته ایم. شما می توانید با توجه به علاقه و نیاز زبانی که دارید به انتخاب هر یک از آن ها اقدام نمایید. یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال جذابیت های مختص به خود را دارد که هر فردی یک بار آن را تجربه کند، شیفته این روش می شود. ممکن است آموزش زبان انگلیسی از این طریق توسط افراد و موسسات مختلفی صورت گیرد که شما زبان آموزان باید با توجه به شناختی که نسبت به هر یک از روش ها پیدا خواهید کرد، دست به انتخاب زنید.

بهترین کارتون ها و انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی

یکی دیگر از روش هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می شود، انیمیشن ها و کارتون های زبان انگلیسی می باشد. نکته ای که باید بدان دقت داشته باشید این است که انیمیشن ها را به عنوان منبع کمکی در نظر بگیرید و منبع اصلی خود را انیمیشن ها و کارتون ها قرار ندهید.
زمانی که قصد دارید از انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی استفاده نمایید باید توجه داشته باشید که کارتون ها را متناسب با سطح زبانی خودتان انتخاب نمایید تا به مرور زمان دچار مشکل و دردسر نشوید. با رعایت برخی نکات به راحتی می توانید بهترین فرایند پیشرفت خود را فراهم کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین انیمیشن های آموزش زبان انگلیسی می پردازیم. این انیمیشن ها شامل:

  •  انیمیشن Angry Birds 2016

به نظر می رسد هر یک از ما با شنیدن اسم این انیمیشن خاطرات بسیاری را به یاد می آوریم. در این انیمیشن شاهد زندگی و مسائل مربوط به پرندگان هستید که با تماشای آن می توانید با بسیاری کلمات و اصطلاحات روزمره در زبان انگلیسی آشنا شوید. معمولا در انیمیشن ها شیوه ادا کردن جملات با زبانی بسیار ساده و قابل درک می باشد به همین علت بزرگسالان و حتی کودکان به راحتی منظور هر یک از شخصیت های انیمیشن ها را متوجه می شوند.

  •  انیمیشن Captain Underpants 2017

در این انیمیشن شما شاهد این هستید که دو پسر بچه بازیگوش داخل مدرسه مدیر خود را هیبنوتیزم می کنند و او را به یکی از شخصیت های تخیلی در کتاب هایشان (کاپیتان زیر شلواری) تبدیل می کنند. در این انیمیشن دیالوگ های به کار رفته بسیار ساده و کاربردی می باشند.

  • انیمیشن ۲۰۱۱  Animal United

در این انیمیشن شما شاهد به تصویر کشیده شدن احساسات انسان ها توسط حیوانات هستید که به دلیل ساده و قابل درک بودن دیالوگ ها به شما توصیه می کنیم که این انیمیشن را مشاهده نمایید.

  • انیمیشن Hotel Transylvania 2012

در صورتی که علاقه مند هستید در کنار یادگیری زبان انگلیسی، خندیدن بسیاری را تجربه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم که انیمیشن هتل ترنسیلوانیا را از دست ندهید.

  • کارتون The Road to El Dorado 2000

یکی از کارتون های قدیمی و جذابی که به دلیل استفاده از دیالوگ های مهم و متناسب با زندگی انسان به شما می توانیم پیشنهاد کنیم، کارتون The Road to El Dorado می باشد. با موضوع آموزنده ای که این کارتون دارد به راحتی می توانید بسیاری از نکات اخلاقی و آموزنده را به زبان انگلیسی فرا بگیرید.

  • انیمیشن Tangled 2010

ژانر این انیمیشن رمانس و کمدی می باشد که به دلیل داشتن ساختارهای متنوع گرامری نیاز است که چندین بار آن را تماشا نمایید. این انیمیشن به دختران ایرانی سفارش می شود؛ چراکه متناسب با علاقه و فانتزی های ذهنی آن ها می باشد.

  • انیمیشن Despicable Me 2 2013

اگر قصد دارید کلمات کاربردی در زبان انگلیسی را فرا گیرید تماشای این کارتون را در دستور کار خود قرار دهید. در این انیمیشن به دلیل اینکه مکالمات بسیار جذابی بین پدر و فرزندان صورت می گیرد باعث می شود عبارات بسیار زیبایی را فرا گیرید.

  • انیمیشن The Jungle Book 2016

یکی از بهترین انیمیشن ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی، انیمیشن The Jungle Book می باشد. در ابتدا لحن و صحبت کارکترها به صورت اهسته و آرام می باشد اما رفته رفته لحن سریع تری پیدا می کنند که گوش شما متناسب با آن ها سریع تر می شود.

نکته:
اکثر نکاتی را که درباره تماشای فیلم برای تقویت زبان انگلیسی به شما گفته ایم را می توانید هنگام تماشای انیمیشن ها و کارتون های زبان انگلیسی به کار بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی به سبک احمدرضا ابراهیمی

با تماشای فیلم‌های نام برده شده به تقویت زبان انگلیسی خود کمک کنید. بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی در حال حاضر 15 فیلم نام برده شده می‌باشد. فراموش نکنید که یادگیری زبان با فیلم نه تنها برای زبان انگلیسی بلکه برای دیگر زبان‌ها نیز بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.
هر چقدر از مزایای آموزش زبان انگلیسی با فیلم و سریال برای شما بگوییم، کم است. در حال حاضر محدود موسسات و آموزشگاه هایی هستند که از این روش برای تدریس زبان انگلیسی استفاده می نمایند اما احمدرضا ابراهیمی با بیش از دو دهه تجربه و تدریس در زمینه آموزش زبان انگلیسی به طراحی دوره های مختلفی مثل:

  1. دوره جامع مکالمه زبان انگلیسی
  2. پکیج سروش
  3. دوره راکت
  4. و…

پرداخته است و تا به الان توانسته است زبان آموزان و فراگیران بسیاری را به یک نیتیو لایک تبدیل کند. شیوه تدریس در هر یک از این روش ها چندان متفاوت نمی باشد اما هدف آموزشی در هر یک از این دوره ها متفاوت است که در ادامه به صورت مفصل به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

دوره جامع مکالمه زبان انگلیسی

یکی از مهم ترین دوره هایی که در حال حاضر طرفداراین بسیاری را به خود اختصاص داده است، دوره جامع مکالمه انگلیسی می باشد. در حال حاضر افراد با فیلم ها و سریال های مختلفی به یادگیری زبان انگلیسی می پردازند اما نکته ای باید بدان دقت داشته باشید این است که چگونگی نحوه استفاده از سریال ها، چگونگی ایجاد تلفظ صحیح در زبان انگلیسی، ناخودآگاه سازی گرامر زبان انگلیسی و… به چه صورت می باشد. که در این دوره آموزشی به شما کامل آموزش داده خواهد شد. یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی در دوره‌هایی که توسط احمدرضا ابراهیمی طراحی شده است به صورت ناخودآگاه و همچون زبان مادری صورت می‌گیرد. این دوره ها برای همه افراد در هر سطح و سنی مناسب می‌باشد. به صورت موردی به بیان مهم ترین ویژگی های این دوره آموزشی می پردازیم.

  • مهارت هایی که در دوره جامع مکالمه زبان انگلیسی فرا خواهید گرفت شامل:
  1. صحبت کردن همچون نیتیو لایک ها
  2. یادگیری گرامرها و دستورهای پیچیده زبان انگلیسی
  3. لهجه جذاب آمریکایی
  4. با نکات پیچیده مکالمه زبان انگلیسی آشنا می شوید
  5. اسپیکینگ زبان انگلیسی شما قوی تر از همیشه می شود
  6. با آداب و رسوم و فرهنگ های کشورهای انگلیسی زبان آشنا می شوید
  7. لیسنینگ زبان انگلیسی شما در قوی ترین حالت ممکن تقویت می شود
  8. تلفظ و ادای صحیح کلمات
  9. ناخودآگاه سازی گرامر زبان انگلیسی
  10. با اصطلاحات عامیانه و رسمی زبان انگلیسی مطلع می شوید
  11. کسب نمره بالا در آزمون آیلتس زبان انگلیسی
  • ویژگی های دوره جامع مکالمه زبان انگلیسی:
  1. بیش از 120 جلسه آموزشی و کاربردی
  2. با در اختیار داشتن این دوره آموزشی می توانید آپدیت این دوره را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید
  3. با ثبت نام شما به مدت یک سال از پشتیبانی اختصاصی برخوردار هستید.

نکته:
آنلاین برگزار شدن این دوره به همه افراد این امکان را می دهد که در همه شرایط زمانی و مکانی به این دوره دسترسی داشته باشند و یادگیری زبان انگلیسی آن ها به تعویق نیفتد.
جالب است بدانید که فرقی نمی کند شما در چه سنی هستید و یا سطح زبانی شما به چه شکل است فقط کافی است که در دوره جامع مکالمه زبان انگلیسی شرکت نمایید تا بهترین و لذت بخش ترین مسیر یادگیری را تجربه نمایید.

پکیج آموزش زبان انگلیسی سروش

همه روزه بسیاری از افراد را مشاهده می کنیم که با وجود تسلط بر گرامر و کلمات زبان انگلیسی، امکان صحبت کردن و تلفظ صحیح کلمات را ندارند به همین علت این مورد به یکی از دغدغه های مهم زبان آموزان تبدیل شده است که احمدرضا ابراهیمی برای این چالش، راه حل بسیار جذاب و منطقی را طراحی کرده است. در صورتی که علاقه مند هستید که تلفظ صحیح کلمات را فرا بگیرد و سطح زبانی خود را ارتقا دهید، بهتر است که به سراغ پکیج آموزشی سروش بروید. برای استفاده از پکیج سروش نیز فرقی نمی کند سطح زبانی شما به چه صورت است به راحتی می توانید با تلفظ و شیوه صحیح ادای کلمات آشنا شوید.
یادگیری تلفظ کلمات در زبان انگلیسی یک فرایند فیزیولوژیک می باشد در واقع شما باید به صورت غیر ارادی و ناخودآگاه به بیان و تلفظ صحیح کلمات بپردازید. دقت داشته باشید که با داشتن تلفظ صحیح می توانید لیسنینگ قوی نیز داشته باشید.
برای داشتن تلفظ صحیح باید محتوای صحیحی را در اختیار داشته باشید که پکیج سروش چنین محتوایی را در اختیار شما قرار داده است.
استفاده از فیلم و سریال تنها راه یادگیری و تسلط شما زبان آموزان می باشد اما همانطور که پیشتر اشاره کردیم نحوه و چگونگی استفاده از آن ها نیز نیاز به آموزش و تمرین دارد که احمدرضا ابراهیمی تک تک موارد گفته شده را به شما آموزش می دهد. پکیج سروش با استفاده محتوای آموزشی سریال This is Us و تمرین های کاربردی و مداوم به شما کمک می کند تا لهجه و تلفظ شما همانند نیتیو لایک های آمریکایی شود. با خیالی راحت به استفاده از این دوره آموزشی اقدام نمایید. روش های یادگیری زبان انگلیسی تنوع بسیار زیادی دارند که ما در این مقاله به معرفی برخی از آن ها پرداخته ایم.

اما بدانید که با انتخاب این روش آموزشی لطف بزرگی را در حق خودتان کرده‌اید. در پایان دورهای آموزشی رضایت درونی وصف نا‌شدنی را تجربه خواهید کرد؛ چراکه شما همچون نیتیو لایک‌ها به مکالمه و صحبت در موقعیت‌های زبانی متفاوت خواهید پرداخت.
با شرکت در هر یک از  دوره ها، از حمایت کاملی برخوردار هستید. از آغاز تا پایان دوره احمدرضا ابراهیمی به همراه کارشناسان به صورت مداوم و 24 ساعته از شما پشتیبانی کاملی خواهند داشت. بدون نگرانی و با خیالی آسوده و با تمرکز بالا تنها با یک کلیک ساده می توانید در کلاس حضور پیدا کنید و آموزش را آغاز کنید.
در صورتی که علاقه‌مند هستید نیتیو لایک شدن را با ما تجربه کنید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما ارتباط حاصل نمایید:
_ تکمیل فرم مشاوره و ثبت نام در انتهای صفحه
_ از طریق پشتیبانی سایت
_ تماس با شماره تلفن 09333558002