IELTS7 Banner 01 8

نظر دادن به زبان انگلیسی از دیگر مباحث کاربردی در آموزش زبان انگلیسی و آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. در این قسمت می خواهم چند عبارت را که برای نظر دادن می توانید استفاده کنید به شما عزیزان آموزش دهم:
,In my opinion        
……I think
……I believe
……I suppose
……I guess
……I like
همه این عبارات به معنی “به نظر من” هستند با این تفاوت که از بالا به پایین تاکید آن ها کمتر می شود.

 

همان طور که گفته شد عباراتی که برای نظر دادن استفاده می شوند با توجه به مفهوم تاکیدی که دارند انتخاب می شوند و نشان می دهند که گوینده یا نویسنده جمله چقدر روی نظر خود ثابت قدم است. حال به جمله زیر دقت کنید:

.I believe action movies are the best
به اعتقاد من فیلم های اکشن بهترین هستند.

.I guess action movies are the best
من فکر می کنم فیلم های اکشن بهترین هستند.

وقتی که در گفتار خود قاطع هستید و امکان اینکه نظرتان عوض شود بسیار کم است جمله اول گزینه مناسبی برای بیان نظر شما است. جمله دوم مواقعی استفاده می شود که ممکن است نظر شما عوض شود و شما خیلی روی نظرتان مصمم نیستید. (توضیح و ترتیب میزان تاکید این عبارات را در کلیپ می توانید مشاهده کنید.)

 

اگر بخواهید تاکید و درجه مصمم بودن روی نظرتان را بیشتر کنید و مخاطب را متوجه این موضوع کنید که در مورد نظری که مطرح شده سرسخت هستید می توانید از بعضی از صفت ها یا قید ها در این عبارات و جملات استفاده کنید. برای مثال به جملات زیر توجه کنید:
به جای …..I believe
می توانید از …… I strongly believe استفاده کنید.
یا
 به جای ……,In my opinion
از ….,In my honest opinion استفاده کنید.
مثال:
.I strongly believe action movies are the best

 

عبارت های دیگری هم هستند که می توانید آن ها را برای نظر دادن به کار ببرید. البته باید دقت کنید که بعد از این عبارت ها باید حتما از کاما استفاده کنید و بعد از آن جمله خود را ادامه دهید و همچنین موقعی که به کاما می رسید مکث کوتاهی در تلفظ و لحن خودتان ایجاد کنید تا مفهوم درست از آن برداشت شود و کلام زیباتری داشته باشید. برای مثال به نمونه های زیر توجه کنید:(برای درک و یادگیری بهتر تلفظ این عبارات به کلیپ مراجعه کنید.)

….,In my view
…..,From my viewpoint
…..,From my point of view
…..,According to me
…..,It seems to me
همان طور که می بینید بعد از عبارت های بالا “,” قرار داده شده است و بعد از کاما جمله ادامه پیدا کرده است.برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با طرز صحیح قرار گرفتن این عبارات در جمله این مثال را در قسمت پایین قرار داده ایم. دقت کنید:

,From my viewpoint
.action movies are the best

 

امیدوارم که مبحث نظر دادن به زبان انگلیسی و نکاتی که مطرح شد مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. از آن جا که شما علاقه مندان به دنبال یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید لینک مقالاتی از این دست را در اختیار شما عزیزان قرار می دهم:پذیرفتن دعوت به زبان انگلیسی، بهترین جملات انگلیسی برای شروع مکالمه، صحبت کردن در مورد اوقات فراغت به زبان انگلیسی، بهترین موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی رایگان، مقایسه کردن به زبان انگلیسی، سلام کردن به زبان انگلیسی
شما عزیزان با استفاده از کلیپ ها و مقالات متنوع که با تلاش اساتید موسسه احمدرضا ابراهیمی تهیه می شوند، به آموخته های خود بیافزایید و پس از آن در دوره های آموزش فشرده زبان انگلیسی یا آموزش در کوتاه مدت که به نام راکت (آموزش زبان در ۵۰ روز) برگزار می شوند شرکت کنید.
در موسسه آموزش زبان آنلاین احمدرضا ابراهیمی شما نه تنها می توانید یادگیری آنلاین زبان انگلیسی را در دوره های راکت بلکه در سایر زبان های ترکی، عربی، اسپانیایی، آلمانی، چینی و روسی نیز در زمان کوتاه به صورت فشرده تجربه کنید. شما خوبان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره ها می توانید از طریق تکمیل فرم یا تماس با شماره های ۰۳۱۳۷۴۴۵۰۰۱ یا ۰۹۳۳۳۵۵۸۰۰۲ با ما در تماس باشید.